Web DXsport.cz používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním webu DXsport.cz s tím souhlasíte.

Představujeme - Česká ELEKTROKOLA LECTRON

Představujeme - Česká ELEKTROKOLA LECTRON


Začneme historií značky LECTRON

Elektrická kola Lectron jsou vyvíjena za použití nových technologií 3D CAD designu ve spolupráci se světově renomovanými dodavateli komponent. Mezi prvními etablujeme nové technologie a systémy elektrické asistence:

1995 První generace elektrických pohonů - přímý záběr motoru bez asistence.

1997 Proporcionální regulace výkonu motoru.

2001 Aplikace Li-Pol baterie na jízdním kole.

2003 Asistované šlapání PAS 1:1

2007 LiFe-Pol aplikace baterií v jízdním kole.

2009 Asistované šlapání Torque, adekvátně točivému momentu.

2010 Nový design rámů s plochou baterií X-biker 6.

2011 Designová řada Integra.

2012 Inovativní řada Range130 s prodlouženým dojezdem.

2013 Nová generace výbavy RS 170, skládací elektrokolo F1, nový model X-biker 7, City-biker 5 a nová řada elektrokol se skrytou baterií.

2014 Nová technologie tubulární baterie lectron Adventor, výbava RS 190, modely C7 a T7 s kompaktní baterií 15 Ah.

2015 Nová řada modelů s kompaktními bateriemi - Montana 27,5", Esconder 29", Voyager, Altezza. Nejvyšší kapacita baterií na trhu - modely RS s baterií 23,3 Ah a dojezdem 190 Km.

2016 Nová designová linie Lectron, aplikace zapuštěné baterie u modelu Montana RSX a Touring RS, středový motor Lectron drive u modelu Altezza MRX.

2017 Zabývá se designem vývojových prototypů a  pro sezónu 2017 na trh dodává ucelený sortiment kol s elektrickou asistencí.

  •     Montana 27,5"  Esconder 29" - řada horských se zadním a středovým pohonem s bateriemi 14,5 Ah a 17 Ah
  •     Voyager, Altezza, Tourer - crossová a trekingová elektrokola ve 3 typech výbav,  bateriemi 13 a 17Ah a zadními i středovými pohony.
  •     CItana - široký nabídka městských elektrokol s bateriemi 13 a 17 Ah, zadním i středovým pohonem
  •     F-series - skládací rekreační MTB elektrokolo

2018 Nový a ústalený design linie Lectron, aplikace zapuštěné baterie u většiny modelů již standardem.

        • Za kvalitu používaných baterií a zejména největší kapacity dostupné na trhu, které jsou v nabídce elektrokol Lectron, sklidila zn. Lectron nejvyšší hodnocení ve srovnání elektrol na trhu.

2019 Představuje modelovou řadu 2019, s novou generací plně integrovaných baterií o kapacitě 17,5 Ah, vyráběných v ČR, navíc za bezkonkurenční ceny. 

2020 Všechny modely 2020, vycházejí z nejúspěšnějších modelů předešlého roku, nové pestré palety barev rozdělené dle modelů.

Proč chtít elektrokolo od značky LECTRON?

Značka Lectron, etablovaná na trhu již patnáctou sezónu, se stala synonymem pro moderní elektrokola s nadstandardním dojezdem a kvalitním zpracováním. Nový výrobní závod v ČR a spolupráce s předními dodavateli značkových komponent, umožnila pro sezónu 2020 vyvinout zcela novou modelovou řadu atraktivních elektrokol. Kvalita a životnost elektrokol Lectron, kterou v Evropě oceňují tisíce zákazníků, je spolu s kvalifikovanou sítí stovek odborných prodejců zárukou vaší správné volby.Modelová řada 2020 přináší zásadní inovace v použité technologii i designu, zejména:

Nové, plně integrované baterie u všech druhů elektrokol

Středové pohony M500 a M400 Max drive s dvojpřevodníkem

Skvělé geometrie rámů s motory a bateriemi splývajícími s linií kola

Nejvyšší kapacity integrovaných baterií pro maximální dojezd

Nový propracovaný design

• Pestrá paleta barev rámů dle modelů

Použití kola s elektrickou asistencí umožňuje:

  • ideální regulaci svalového zatížení

Možnost okamžitého zapnutí a vypnutí asistence umožňuje skvěle hospodařit s vlastními silami a optimalizovat zatížení svalů během jízdy nebo tréningu. Zapnutí automatického asistenta znamená, že kolo pomáhá šlapání přesně 1:1 tak, jak jezdec zabírá do pedálů.

  • omezit vdechování exhalací

Obvyklou vadou na kráse cyklistiky, zejména v městských aglomeracích jsou exhalace. Dýchat zhluboka v hustém městském provozu není ideální. proč se tedy nenechat odvézt na okraj města v režimu pohon (trvalá jízda jako na motorce) a následně si zatrénovat na čerstvém vzduchu?

  • mít trvalou výkonovou rezervu

Dát si pořádně do těla v místech, která jsou k tomu ideální anebo se operativně rozhodnout pro změnu trasy? S asistencí to není problém, trvalá výkonová rezerva je k dispozici.

  • ujet bez problémů delší trasu

Režim asistence se uplatňuje, podle typu kola, na vzdálenost až 170km a přímá jízda na motor vystačí až na 50 km, to už je pořádný výlet i pro netrénované cyklisty!

  • mít nejúspornější dopravní prostředek

Elektrokolo je s náklady okolo 4Kč na 100 km nejúspornějším dopravním prostředkem všech dob! Režim asistence se uplatňuje, podle typu kola, na vzdálenost až 170km a přímá jízda na motor vystačí až na 50 km, to už je pořádný výlet i pro netrénované cyklisty!


Přidané komentáře