Doprava - přehled možností

Existuje několik možností, jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která je Vám nejbližší.

Osobní odběr na podnikové provozovně DXsport Praha 8 82.jpg

Na adrese kamenné prodejny DXsport - Braunerova 514/1 Praha 8.

Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění, o možném termínu vyzvednutí budete informováni na Váš mobilní telefon a e-mail. 

Vyzvednutí je možné v časech od 10:00 do 18:00hod PO-PÁ SO od 9:00 do 12:00hod

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Česká pošta - Balík Do ruky

Balík Do ruky logo - Česká pošta

Co je Balík Do ruky?

  • Balík Do ruky až do velikosti XL (nejdelší strana 240 cm), který doručíme na jakoukoliv adresu v ČR.
  • Podání Balíku Do ruky od 30 do 50 kg je podmíněno smluvním vztahem s ČP a těžší zásilky s hmotností nad 30 kg je možno podat pouze na vybraných provozovnách (zip, 12kB).
  • Pokud využijete službu Komplexní doručení, přivezený balík také vybalíme a zkontrolujeme jeho obsah.
  • Současně s vybalením odvezeme obal a můžeme zajistit i Odvoz starého spotřebiče.

    Proč využít Balík Do ruky?

  • Zajistíme doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den při podání zásilky do rozhodné doby pobočky pošty*
  • Zkraťte si čas na poště pomocí aplikace Podání balíku a předejte nám podací data k balíku elektronicky.
  • V základní ceně je automaticky zahrnuta Udaná cena balíku až do hodnoty 50 000 Kč, přičemž je možné za příplatek uvést jako udanou cenu až 100.000 Kč
  • Nově umožňujeme volbu doplňkové služby Cenný obsah u zásilek s udanou cenou až výše 1 mil. Kč.
  • Nabízíme doplňkovou službu Garantovaný čas dodání, se kterou balík dodáme nejpozději do 14:00 hodin v pracovní den i v sobotu.
  • Ve vybraných městech a obcích (zip, 23kB) doručíme zásilky ještě dříve, nejpozději do 12:00 hodin.
  • Adresátovi zasíláme SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání.
  • V řadě míst ČR nabízíme možnost Odpoledního doručení do 19:00. V Krajských městech nabízíme možnost doručení v Časových pásmech
  • Na webu i v mobilní aplikaci poskytujeme možnost Změnit termín i způsob doručení.
  • Balík s hmotností 30 - 50 kg je ideální pro přepravu domácích spotřebičů nebo krmiva pro domácí mazlíčky.

*Rozhodná doba, tedy doba, dokdy musí být nejpozději zásilka na konkrétní poště podaná tak, aby mohla být doručena následující pracovní den. Tato doba je na jednotlivých pobočkách individuální, doporučujeme zkontrolovat v adresáři poboček.

Čekáte na balík?

  • V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení.  Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
  • Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce.
  • Ve všední dny doručujeme mezi 8:00-16:00 hodinou. V lokalitách krajských měst doručujeme v časových pásmech 8:00-14:00 hod a 13:00-19:00 hod. 

Chcete balík doručit odpoledne?

  • Pokud jste obdrželi SMS nebo e-mail o odeslání balíku, můžete nejpozději do půlnoci v den, kdy jste avízo obdrželi, požádat o Změnu termínu nebo způsobu doručení.
  • Nejdříve si ověřte, zda ve vaší lokalitě službu Odpolední doručování nabízíme. Pokud ano, požádejte o odpolední doručování prostřednictvím internetového formuláře.
  • Doručovatel vás před doručováním bude telefonicky kontaktovat pro upřesnění času příjezdu.

Praktické tipy

Chcete, aby byl adresát balíku o jeho příchodu předem informován?
Jako odesílatel balíku nám na příjemce poskytněte jeho kontaktní údaje. Adresáta pak můžeme zkontaktovat SMS nebo e-mailem a zvýšit tak pravděpodobnost, že mu balík doručíme hned na první pokus.

Co dělat, když adresátovi nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení?
Prostřednictvím našeho nového interaktivního webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

Nezastihli jsme vás? Můžeme přijít znovu!
Pokud vás nezastihneme, může se s námi dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat.

Balík byl uložen na poště a adresát se pro něj nemůže dostavit osobně?
V SMS nebo e-mailovém avízu o uložení zásilky posíláme kód pro vyzvednutí, díky němu může balík převzít i třetí osoba bez nutnosti prokazovat totožnost.

Nemusíte s balíkem na poštu, vyzvedneme ho přímo u vás!
Objednejte si službu Odvoz balíku a pro balík přijedeme přímo k vám domů nebo do práce. Pokud uvedete pro předání zásilky kontaktní osobu, nemusíte balík předávat osobně.

Potřebujete zajistit, aby byl balík doručen opravdu přednostně, nejpozději do 14:00 hod nebo i v sobotu?
Využijte doplňkovou službou „Garantovaný čas dodání“. Balík doručíme nejpozději do 14:00 hodin, ve vybraných lokalitách ještě dříve (do 12:00 hodin (zip, 23kB)) nebo také v sobotu.

Mějte přehled o cestě vašeho balíku!
Využijte službu Sledování zásilek Track&Trace na internetových stránkách České pošty. Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!

Můžete mít důkaz o tom, zda byl balík adresátovi předán!
Pokud nebude balík adresátem vyzvednut ani po druhém upozornění pošty, pošleme ho bezplatně zpět odesílateli. Pokud si zvolíte službu e-Dodejka, informujeme Vás o tom stejně jako o převzetí balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailu.

Nezastihli jsme vašeho adresáta, protože byl na dovolené?
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní nebo jako odesílatel můžete sám prodloužením úložní doby na 15 dní zvýšit pravděpodobnost, že si adresát balík vyzvedne.

Nechcete být informování SMS nebo e-mailem o doručování balíku?
Adresát nebo třetí osoba může zažádat o Zastavení avizování ke konkrétní zásilce, tzn. k dané zásilce nebude již po provedení blokace odesílána SMS ani e-mailové avízo.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Česká pošta - Balík Na poštu

Balík Na poštu logo - Česká pošta

Co je Balík Na poštu?

  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků až do velikostní kategorie XL (nejdelší strana do 240 cm) po celé České republice.
  • Odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
  • Možnost vyzvednutí na zvolené poště obvykle následující pracovní den.
  • Podání balíku na většině pošt (Seznam provozoven, kde lze podat zásilky Balík Na poštu (zip, 215kB)).
  • Avizování je nedílnou součástí služby.

    Proč je Balík Na poštu tak výhodný?

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
  • Prostřednictvím nástroje umístěného na e-shopech nebo na našich webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
  • Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
  • Udaná cena balíku do hodnoty 50 000 Kč je zahrnuta již v základní ceně služby.
  • Nově umožňujeme volbu doplňkové služby Cenný obsah u zásilek s udanou cenou až výše 1 mil. Kč.
  • Odesílatel si na základě smlouvy může objednat svoz a nemusí na poštu.

    Komfort na přání

    Adresátovi nevyhovuje zvolená pošta, což by mohlo způsobit prodlevu při dodání balíku. 
    Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout.

    I Balík Na poštu můžeme doručit až k Vám domů! 
    Pokud si adresát z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík Na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.

    Balík máte neustále na očích!
    Využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty. Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!

    Můžete mít důkaz o tom, zda byl balík adresátovi předán!
    Pokud nebude balík adresátem vyzvednut ani po druhém upozornění pošty, pošleme ho bezplatně zpět. Pokud si zvolíte službu e-Dodejka, informujeme Vás o tom stejně jako o převzetí balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailu.

    Nezastihli jsme Vašeho adresáta, protože byl na dovolené?
    Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní nebo jako odesílatel můžete sám prodloužením úložní doby na 15 dní zvýšit pravděpodobnost, že si adresát balík vyzvedne.

    Zastavení avizování k zásilce

    Adresát nebo třetí osoba může zažádat o Zastavení avizování ke konkrétní zásilce, tzn., k dané zásilce již po provedení blokace nebude na daný kontaktní údaj odesílána SMS nebo e-mailové avízo. Požadavek na blokaci se vztahuje ke všem zásilkám jednotlivě, u kterých jsou povoleny služby Avizování vždy pouze pro konkrétní zásilku, nejedná se o zablokování avíz ke všem příchozím zásilkám.

    Žádost je možné podat prostřednictvím:

  • oddělení T&T telefonicky - 954 40 66 99, nebo písemně - Tnt.vakvi@cpost.cz (uvedená e-mailová adresa Tnt.vakvi@cpost.cz je určená pouze pro blokaci Avíz ke konkrétní zásilce. Na žádosti jiného druhu nebude brán zřetel).
  • v případě zaslání kontaktních údajů e-mailem, je možné zaslat na Call Centrum (info@cpost.cz), které žádost předá k vyřízení oddělení Track & Trace.

O blokaci Avizování ke konkrétní zásilce může požádat:

1. Adresát

  • adresát bude o blokaci avizování žádat např.: pokud jej daná avíza k zásilce „obtěžují“,
  • v tomto případě se na webových stránkách ve Sledování zásilek bude zobrazovat informativní hlášení o provedené blokaci avizování na daný kontaktní údaj (SMS nebo e-mail).

2. Třetí osoba

  • třetí osoba bude o blokaci Avizování žádat zejména v případech, kdy podavatel předal nesprávné kontaktní údaje v podacích datech, a avíza jsou odesílána osobě, které zásilka nepatří,
  • v tomto případě se na webových stránkách České pošty nebude zobrazovat informativní hlášení o provedené blokaci avizování na chybný kontaktní údaj (SMS nebo e-mail).

Pokud odesílatel zásilky předal v podacích datech oba kontaktní údaje, tedy e-mailovou adresu i telefonní číslo, blokace bude provedena pouze na ten kontaktní údaj, který byl adresátem nebo třetí osobou požadován.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Balík Do balíkovny Balík Do balíkovny logo - Česká pošta

Co je Balík Do balíkovny

  • Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na e-shopu.
  • Hmotnost balíku může být až 20 kg
  • Balík si můžete vyzvednout na více jak 400 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.
  • Pro vydání balíku stačí sdělit  pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.

    Jaké výhody má Balík Do balíkovny

  • Rychlá obsluha

Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna (seznam Balíkoven zde). Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.

  • Jednoduché vyzvednutí

Stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto  ji může vyzvednout i třetí osoba.

  • Garantovaná platba kartou

Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech.

  • Uložení zásilky až na 15 dní

Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.

Sledování zásilky

Balík máte neustále na očích!
Využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty. Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!

Vyzvednutí Balíku Do balíkovny

Od podání až po vyzvednutí zásilky budete vždy informováni. Jakmile ČP převezme zásilku do přepravy, obdržíte e-mailové avízo o podání.

V okamžiku uložení zásilky na Vašem výdejním místě Balíkovna Vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS) na vámi vybrané Balíkovně. V tuto chvíli je Váš balík připraven k vyzvednutí.

Zásilku si vyzvednete tak, že si zvolíte službu Zrychlený výdej balíků na vyvolávacím systému (u nových vyvolávacích systémů stačí pouze načíst čarový kód z mobilního telefonu nebo avíza) a následně budete přednostně vyzváni k přepážce. Přepážkové pracovnici sdělíte kód pro vyzvednutí zásilky (součást avíza o uložení) a Vaše jméno. Balík Do balíkovny je Váš!

V případě, že jako adresát si nebudete moci Vaši zásilku vyzvednout, nabízíme možnost vyzvednutí balíku i třetí osobou. U této služby tudíž není požadováno předložení dokladu totožnosti.

Nový způsob prodloužení úložní doby

Potřebujete prodloužit úložní dobu Vaší zásilky? Můžete to provést velice snadno. Jakmile se bude blížit ukončení úložní doby Vašeho Balík Do balíkovny, zašleme Vám avízo s odkazem do aplikace Změna doručení online.

Po jeho zakliknutí se úložní doba automaticky prodlouží ze 7 na 15 dní.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Doporučené psaní

Doporučené psaní logo - Česká pošta

Spolehlivá služba, která Vám umožňuje poslat zásilku s potvrzením. 

  • Popis služby

    Služba, jejímž prostřednictvím lze spolehlivě zasílat písemná sdělení, dokumenty, knihy a drobné předměty, protože Česká pošta odpovídá za ztrátu zásilky paušální náhradou 880 Kč a za poškození nebo úbytek obsahu zásilky až do stejné výše.

    Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné následující den po dni podání zásilky. Informace je možno získat dvěma způsoby:

  • Sledujte zásilku v systému naší služby Sledování zásilek (Track & Trace).
  • Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte naši telefonní linku 954 40 66 99.

    Benefity služby

  • Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba.
  • Doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání.
  • Můžete využít velké množství doplňkových služeb.
  • Příznivá cena.
  • Stvrzení podání.
  • Dodání příjemci za podmínky, že převzetí zásilky stvrdí.
  • Zásilku lze sledovat na webu České pošty nebo v mobilní aplikaci.
  • Při balení zboží dodržujeme zásadu ECO Friendly. t_eko.jpg

Být "eco" - chovat se ohleduplně k naší planetě a zbytečně nezatěžovat životní prostředí je nejen cool, ale hlavně správné. Co si ale budeme nalhávat, každý musí nejprve začít u sebe. Takže my jsme začali u nás. Zboží, které nemá originální obal či je objemnějšího charakteru, balíme do použitých kartonů a balicího materiálu. Omezujeme tak spotřebu materiálů, jejichž výroba i následné zpracování po použití zatěžují přírodu. Navíc tak šetříme nejen životní prostředí, ale i vaše náklady za balné.


Vyzkoušejte nákup u DXsport ještě dnes a věříme, že budete spokojeni.